Príspevky používateľa pre Admin
používateľa Admin diskusia záznam blokovaní nahrané súbory záznamy
3. máj 2024
- 11:4411:44, 3. máj 2024 rozdiel história −2 Zbierka - Rotovaný objekt Bez shrnutí editace
- 11:4211:42, 3. máj 2024 rozdiel história −4 Zbierka - Rotovaný objekt Bez shrnutí editace Značka: manuálne vrátenie
- 11:4211:42, 3. máj 2024 rozdiel história +4 Zbierka - Rotovaný objekt Bez shrnutí editace Značka: vrátené
- 11:4111:41, 3. máj 2024 rozdiel história 0 Zbierka - Rotovaný objekt Bez shrnutí editace Značka: vrátené
- 11:4111:41, 3. máj 2024 rozdiel história +4 Zbierka - Rotovaný objekt Bez shrnutí editace
- 11:4111:41, 3. máj 2024 rozdiel história +14 Zbierka - Rotovaný objekt Bez shrnutí editace
- 11:4011:40, 3. máj 2024 rozdiel história +61 Zbierka - Rotovaný objekt Bez shrnutí editace
- 11:3811:38, 3. máj 2024 rozdiel história 0 N Súbor:Hyperboloid spinner.stl Bez shrnutí editace aktuálne
- 11:1111:11, 3. máj 2024 rozdiel história +93 MediaWiki:Sidebar Bez shrnutí editace
- 11:1011:10, 3. máj 2024 rozdiel história −77 MediaWiki:Sidebar Bez shrnutí editace
- 10:5210:52, 3. máj 2024 rozdiel história −112 Teória Bez shrnutí editace
- 10:2210:22, 3. máj 2024 rozdiel história +18 L-systémy Bez shrnutí editace
- 10:2110:21, 3. máj 2024 rozdiel história −16 Učitelia Bez shrnutí editace
- 10:2110:21, 3. máj 2024 rozdiel história +1 716 N Voronoiove objekty Vytvorená stránka „Voronoiove objekty sú 3D geometrické tvary vytvorené z konvexných vrcholov a hrán, ktoré sú vzájomne spojené. Tieto objekty majú charakteristický vzhľad, ktorý je definovaný ich konvexnými stenami a plochami, ktoré nedovolia, aby sa z hocijakej pozície v priestore videl vnútorný priestor objektu. To znamená, že žiadna časť objektu nie je "vnútri" nejakej inej časti. Voronoiove objekty sa často používajú v 3D modelovaní a vizualizácii…“
- 10:2110:21, 3. máj 2024 rozdiel história −16 Učitelia Bez shrnutí editace
- 10:2010:20, 3. máj 2024 rozdiel história +2 101 N Fraktály Vytvorená stránka „Fraktály sú fascinujúcim konceptom v programovaní a matematike, ktoré umožňujú vytvárať zložité a detailné vzory pomocou jednoduchých pravidiel a opakovaní. Pre učiteľa je dôležité vysvetliť, že fraktál je geometrický útvar, ktorý má rovnakú alebo podobnú štruktúru na rôznych mierkach. '''V matematike:''' V matematike sú fraktály definované pomocou jednoduchých matematických vzorcov a pravidiel. Typické príklady fraktálov za…“
- 10:2010:20, 3. máj 2024 rozdiel história −16 Učitelia Bez shrnutí editace
- 10:2010:20, 3. máj 2024 rozdiel história +2 073 N Rekurzia Vytvorená stránka „Rekurzia je dôležitý koncept v matematike a programovaní, ktorý sa používa na opakovanie procesu alebo funkcie, ktorá volá sama seba. Pre učiteľa je dôležité vedieť, že rekurzia je základným stavebným kameňom mnohých algoritmov a umožňuje elegantné a efektívne riešenia mnohých problémov. '''V matematike:''' V matematike môžeme rekurziu definovať ako proces, pri ktorom je riešenie problému vyjadrené pomocou opakovania rovnakého po…“
- 10:1910:19, 3. máj 2024 rozdiel história −16 Učitelia Bez shrnutí editace
- 10:1910:19, 3. máj 2024 rozdiel história +1 141 N Podmienky Vytvorená stránka „Podmienky v programovaní sú koncepty, ktoré umožňujú riadiť tok programu. Programovanie s podmienkami umožňuje rozhodovať o tom, ktoré časti kódu sa vykonajú. Existujú dva hlavné typy podmienok: '''Podmienky typu IF:''' Tento typ podmienok umožňuje vykonávať určité časti kódu iba vtedy, ak je určitá podmienka splnená. Napríklad, "ak je teplota vyššia ako 30 stupňov, zapni klimatizáciu."<br> '''Podmienky typu IF-ELSE:''' Tento typ p…“
- 10:1810:18, 3. máj 2024 rozdiel história −16 Učitelia Bez shrnutí editace
- 10:1810:18, 3. máj 2024 rozdiel história +1 934 N Cykly Vytvorená stránka „Cyklus je základný koncept v programovaní, ktorý umožňuje opakované vykonávanie určitých inštrukcií alebo operácií. Pre učiteľa je dôležité vysvetliť, že cyklus je nástroj, ktorý umožňuje automatizovať opakované úlohy a zjednodušuje programovanie tým, že eliminuje potrebu opakovať rovnaký kód viackrát. '''V matematike:''' V matematike môžeme cyklus chápať ako opakovanie matematických operácií alebo procesov na množine č…“
- 10:1710:17, 3. máj 2024 rozdiel história −16 Učitelia Bez shrnutí editace
- 10:1710:17, 3. máj 2024 rozdiel história +1 955 N Transformácie Vytvorená stránka „Transformácie v 3D modelovaní sú kľúčovými operáciami, ktoré umožňujú manipuláciu s objektmi a modelmi v trojrozmernom priestore. Medzi hlavné transformácie patria škálovanie (scale), rotácia (rotate) a posunutie (translate), no stretnúť sa môžeme aj s viacerými inými - to závisí najmä na nástroji, ktorý pužívame. '''Škálovanie (Scale):''' Škálovanie je transformácia, ktorá mení veľkosť objektu v priestore. Objekt môže by…“
- 10:1510:15, 3. máj 2024 rozdiel história −16 Učitelia Bez shrnutí editace
- 10:1410:14, 3. máj 2024 rozdiel história +1 977 N L-systémy Vytvorená stránka „L-systémy sú fascinujúcim nástrojom v matematike a programovaní 3D modelov, ktoré sa často používajú na generovanie fraktálov, rastových štruktúr a iných komplexných geometrických vzorov. Pre učiteľa je dôležité vedieť, že L-systém (skratka pre Lindenmayerov systém) je formálny model, ktorý popisuje rast a správanie sa biologických buniek alebo rastlinných štruktúr pomocou jednoduchých pravidiel. Tieto pravidlá sú často reprezen…“
- 10:1110:11, 3. máj 2024 rozdiel história +5 Zbierka - Generovanie objektov - Blender Bez shrnutí editace
- 10:1010:10, 3. máj 2024 rozdiel história −1 Zbierka - Generovanie objektov - Blender Bez shrnutí editace
- 10:0910:09, 3. máj 2024 rozdiel história −1 Zbierka - Generovanie objektov - Blender Bez shrnutí editace
- 00:1000:10, 3. máj 2024 rozdiel história +4 MediaWiki:Sidebar Bez shrnutí editace
- 00:1000:10, 3. máj 2024 rozdiel história +5 MediaWiki:Sidebar Bez shrnutí editace
- 00:0700:07, 3. máj 2024 rozdiel história +910 N Teória Vytvorená stránka „<div class="teachers-section-container"> <h2>'''Koncepty'''</h2> V tejto časti nájdete odkazy na koncepty obsahujúce stručné definície a ďalšie odkazy, ktoré sa týkajú daných modelov zo zbierky. *[https://kempelen.dai.fmph.uniba.sk/design/index.php/U%C4%8Ditelia_-_Transform%C3%A1cie Transformácie]<br> *[https://kempelen.dai.fmph.uniba.sk/design/index.php/U%C4%8Ditelia_-_Cykly Cykly]<br> *[https://kempelen.dai.fmph.uniba.sk/design/index.php/U%C4%8Diteli…“
- 00:0600:06, 3. máj 2024 rozdiel história +66 Odkazy a návody Bez shrnutí editace
2. máj 2024
- 01:1201:12, 2. máj 2024 rozdiel história −3 Učitelia Bez shrnutí editace
- 01:1201:12, 2. máj 2024 rozdiel história +1 Učitelia Bez shrnutí editace
- 00:5500:55, 2. máj 2024 rozdiel história +890 Učitelia Bez shrnutí editace
- 00:3900:39, 2. máj 2024 rozdiel história +48 MediaWiki:Common.css Bez shrnutí editace
- 00:3800:38, 2. máj 2024 rozdiel história +377 Učitelia Bez shrnutí editace
- 00:3700:37, 2. máj 2024 rozdiel história +1 Učitelia Bez shrnutí editace
- 00:3700:37, 2. máj 2024 rozdiel história +45 Učitelia Bez shrnutí editace
- 00:3600:36, 2. máj 2024 rozdiel história −1 MediaWiki:Common.css Bez shrnutí editace
- 00:3600:36, 2. máj 2024 rozdiel história +134 MediaWiki:Common.css Bez shrnutí editace
1. máj 2024
- 11:5511:55, 1. máj 2024 rozdiel história +20 MediaWiki:Common.css Bez shrnutí editace
- 11:5411:54, 1. máj 2024 rozdiel história +59 MediaWiki:Common.css Bez shrnutí editace
30. apríl 2024
- 12:4612:46, 30. apríl 2024 rozdiel história 0 Kalendár Bez shrnutí editace aktuálne
- 10:1410:14, 30. apríl 2024 rozdiel história −10 MediaWiki:Common.css Bez shrnutí editace
- 10:1310:13, 30. apríl 2024 rozdiel história 0 MediaWiki:Common.css Bez shrnutí editace
- 10:1310:13, 30. apríl 2024 rozdiel história +82 MediaWiki:Common.css Bez shrnutí editace
- 10:1010:10, 30. apríl 2024 rozdiel história +4 MediaWiki:Sidebar Bez shrnutí editace
- 10:0910:09, 30. apríl 2024 rozdiel história +71 MediaWiki:Sidebar Bez shrnutí editace