Teória
V tejto časti nájdete odkazy na koncepty obsahujúce stručné definície a ďalšie odkazy, ktoré sa týkajú daných modelov zo zbierky.
- knižnica pre prácu s Blenderom z Python skriptov - využívame ju s prácou so všetkými aspektami Blendera
- základná metóda pri modelovaní objektov - využívajú ju všetky systéme v rámci modulu
- jeden zo základných programátorských konceptov
- systémy, ktoré sa bežne využívajú v parametrickom a generatívnom dizajne - využívajú viac matematických a programátorských konceptov
- ďalší základný programátorský koncept
- formálne gramatiky na tvorbu prírodných fraktálov - využívajú viac konceptov potrebných pre programátora aj dizajnéra
- ďalší zo základných programátorských koceptov
- obvykle zložitejší, no veľmi podstatný programátorský koncept - vo veľkom využívaný napríklad na optimalizáciu grafových problémov (inštalácia energetickej siete a pod.)
- základné procesy v 3D modelovaní meniace polohu, rozmery, tvar,... - bez týchto konceptov sa nezaobíde ani základný model
- zložitejší koncept ilustrujúci princípy prerozdelenia priestoru a vytváranie tak dieravých objektov - s voronoiovými objektami sa stretávame často v generatívnom dizajne