Teória

Zo stránky Parametrické a Generatívne 3D modelovanie
Verzia z 11:59, 5. máj 2024, ktorú vytvoril Admin (diskusia | príspevky)

V tejto časti nájdete odkazy na koncepty obsahujúce stručné definície a ďalšie odkazy, ktoré sa týkajú daných modelov zo zbierky.

- knižnica pre prácu s Blenderom z Python skriptov - využívame ju s prácou so všetkými aspektami Blendera

- základná metóda pri modelovaní objektov - využívajú ju všetky systéme v rámci modulu

- jeden zo základných programátorských konceptov

- systémy, ktoré sa bežne využívajú v parametrickom a generatívnom dizajne - využívajú viac matematických a programátorských konceptov

- ďalší základný programátorský koncept

- formálne gramatiky na tvorbu prírodných fraktálov - využívajú viac konceptov potrebných pre programátora aj dizajnéra

- ďalší zo základných programátorských koceptov

- obvykle zložitejší, no veľmi podstatný programátorský koncept - vo veľkom využívaný napríklad na optimalizáciu grafových problémov (inštalácia energetickej siete a pod.)

- základné procesy v 3D modelovaní meniace polohu, rozmery, tvar,... - bez týchto konceptov sa nezaobíde ani základný model

- zložitejší koncept ilustrujúci princípy prerozdelenia priestoru a vytváranie tak dieravých objektov - s voronoiovými objektami sa stretávame často v generatívnom dizajne