Inštrukcie - Rotovaný objekt: Rozdiel medzi revíziami
Bez shrnutí editace |
Bez shrnutí editace |
||
Riadok 16: | Riadok 16: | ||
<h3>'''Ciele'''</h3> | <h3>'''Ciele'''</h3> | ||
* | *Naučiť sa vytvárať jednoduch 3D modely pomocou digitálnych dizajnových nástrojov. | ||
* | *Obonámiť sa s konceptami modelovania, ako sú transformácie a cykly. | ||
* | *Naučiť sa vytvárať rotované objekty na daných osiach. | ||
<h3>'''Metodika'''</h3> | <h3>'''Metodika'''</h3> | ||
Riadok 33: | Riadok 33: | ||
Poskytnite študentom možnosť experimentovať s rôznymi transformáciami, základnými modelmi a vytvárať tak rôznorodé 3D modely. | Poskytnite študentom možnosť experimentovať s rôznymi transformáciami, základnými modelmi a vytvárať tak rôznorodé 3D modely. | ||
<br><br>'''Hodnotenie (Evaluate):'''<br> | <br><br>'''Hodnotenie (Evaluate):'''<br> | ||
Zhrňte dôležité | Zhrňte dôležité zručnosti, ktoré študenti nadobudli počas hodiny: | ||
*Schopnosť vytvárať 3D modely pomocou digitálnych dizajnových nástrojov. | *Schopnosť vytvárať 3D modely pomocou digitálnych dizajnových nástrojov. | ||
*Porozumenie základným konceptom modelovania, ako sú transformácie a cykly. | *Porozumenie základným konceptom modelovania, ako sú transformácie a cykly. | ||
*Schopnosť vytvárať rotované objekty na daných osiach. | *Schopnosť vytvárať rotované objekty na daných osiach. |
Verzia z 03:31, 9. máj 2024
Stručné definície a linky ku konceptom obsahujúce teóriu nájdete na odkaze Teória.
Odkaz na stiahnutie všeobecného hodnotiaceho hárku, ktorý môžete využiť na ohodnotenie študentov: hodnotiaci hárok
Odkaz na hárok
Ciele
- Naučiť sa vytvárať jednoduch 3D modely pomocou digitálnych dizajnových nástrojov.
- Obonámiť sa s konceptami modelovania, ako sú transformácie a cykly.
- Naučiť sa vytvárať rotované objekty na daných osiach.
Metodika
Zapojenie (Engage):
Začnite hodinu o všetkom čo sa dá 3D tlačiarniami vytlačiť, prípadne ukážte nejaké vytlačené modely. Diskutujte s triedou o ich vzhľade a možných základných tvaroch. Predstavte 3D model obrazený v hárku.
Skúmanie (Explore):
Predstavte základné pojmy digitálneho modelovania: transformácie, cykly.
Študenti sa oboznámia s používaním vybraného digitálneho dizajnového nástroja (Tinkercad, BlocksCAD, OpenSCAD) a jeho prostredím.
Vysvetlenie (Explain):
Poskytnite študentom ucelené vysvetlenie o procese tvorby 3D modelov a ich vlastnostiach.
Ukážte študentom, ako vytvoriť rotovaný objekt na daných osiach pomocou vybraného nástroja a vysvetlite základné princípy rotácie.
Rozšírenie (Elaborate):
Zorganizujte skupinovú prácu, kde študenti budú vytvárať vlastné rotované objekty na základe zadaných kritérií.
Poskytnite študentom možnosť experimentovať s rôznymi transformáciami, základnými modelmi a vytvárať tak rôznorodé 3D modely.
Hodnotenie (Evaluate):
Zhrňte dôležité zručnosti, ktoré študenti nadobudli počas hodiny:
- Schopnosť vytvárať 3D modely pomocou digitálnych dizajnových nástrojov.
- Porozumenie základným konceptom modelovania, ako sú transformácie a cykly.
- Schopnosť vytvárať rotované objekty na daných osiach.